måndag 31 mars 2008

havet

Nu vill jag dela ett fint minne med er. Det är ett minne från nyss, närmare bestämt från ikväll.
Jag träffade ikväll en vän som jag tycker mycket om. När jag kom till henne var det alldeles soligt, till skillnad från när jag jobbade förut då det regnade mest hela tiden.
Så vi gick ut. Hon bor nära havet så vi gick dit och tittade på det. Havet var fantastiskt vackert just ikväll (det är det nästan jämt, men extra idag). Det var synd att jag inte hade med kameran, många fina bilder kunde det blivit. Fantastiskt vackert var det. Jag är fortfarande alldeles glad av att ha sett det så fint.
Solen sken och det var ganska varmt, så vi funderade på om det inte var dags för årets första dopp. Sen gick vi och kände på vattnet, och så bestämde vi oss för att det inte alls var dags, fastän allt var så fint.

godnatt, nu ska jag sova och sen jobba. sen kolla på en lägenhet på eriksberg. det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar