lördag 15 mars 2008

finkultur en lördag

hörrni, tack för alla svar jag fick efter förra inlägget. KÄRLEK till er! <3<3<3<3
jag tycker om er massa. så det så.

idag har jag varit bakis. Det var en kul kväll igår med ett mystiskt slut.

idag har jag också varit finkulturell och gått på massa vernissager. Och några utställningar som inte hade vernissage just idag också. Det var trevligt, och vi avslutade med att sitta på cafe och analysera ett par som satt vid bordet brevid.
Vissa gallerier var mer finkulturella än andra. Jag drack varken juice eller vin, fastän det var vernissage. Jag åt dock några nötter och lite godis. Jag gillar att gå på utställningar, det är härligt att bli inspirerad! Nu ska jag göra så mycket konst så ni förstår inte. Så inspirerad blev jag!

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar