fredag 28 mars 2008

fredagssumma


så har en vecka gått och det var värst vad den gick snabbt. jag börjar ju bli gammal.



tentan i tisdags gick onödigt bra. det var tur, för jag firade redan i måndags att den hade gått så bra. eftermiddagstenta är bra ibland, tex om man råkar vara ute och slarva kvällen innan ;) Jag var ju tvungen att fira tentan i förväg eftersom jag skulle börja jobba på onsdag.
Nytt jobb. Eller ja, samma gamla vanliga brevbärarjobb, men på ett nytt ställe. Nu jobbar jag vid järntorget ungefär, har annars bara jobbat i johanneberg och örgryte. Det är fint att jobba. Dom andra på jobbet verkar trevliga. Jag jobbar 75%, dvs slutar runt 14 varje dag. Fast det är framförallt morgonen jag är glad för, börjar inte förrän 8. Det är sjukt stor skillnad från att börja halv sju, jag lovar.
Så är det helg då. Ska bli skönt. Lite fest och så, men först ska jag gosa med min hund. Jag har tex redan satt på mysmusiken. Så ni får ha det fint, ni med. kärlek!

4 kommentarer:

  1. roliga bilder! nils tycker alltid att jag koper onodiga saker skont att det inte bara ar jag som koper lite mer an vad noden kraver :) bilderna hade inte alls varit lika roliga utan plast dinon

    SvaraRadera
  2. säger du att en plastdinosaur är onödig??? :O den är dödsbra. han heter nils arthur förresten.

    SvaraRadera
  3. haha, nils arthur är jättefin! Och så pluggar han duktigt. Men han verkar titta lite djupt i flaskan emellanåt? Undrar var han har fått såna vanor ifrån?

    SvaraRadera
  4. men gud! vill nils arthur kanske träffa mina husdjur Baltazar och Scarlet O'Hara nån gång? de är en sjömanat respektive orm. de har också massa issues.

    SvaraRadera