torsdag 20 mars 2008

ont i magen



jag har nästan aldrig sett idol, för jag får så ont i magen under uttagningarna. Jag klarar inte av att se folk förnedra sig, se folks drömmar äkta krossade på en minut. Inför hela Sverige.

Nu har jag ont i magen igen. Av en helt annan anledning. Jag ska betala 1100kr mer i hyra tycker sgs. För att jag har fått större balkong och bättre fläkt. typ. lite till också. men ändå. helvetes jävla skit 4-ever and ever. hur tänker dom när en med inkomst på typ 7500 ska betala en hyra på 3900? plus el och internet då. faaaaan. Jag hade aldrig ens sökt denna om jag vetat! Nu måste jag flytta igen. halleluja. för det är så lätt att hitta lägenheter som man kan ha råd med. Dessutom börjar jag tröttna på att flytta (fem gånger på lite mer än ett år). KUKEN! ååååhh.. jag som var så glad.

ont i magen.

3 kommentarer: