torsdag 3 april 2008

dålig dag

dålig dag
började med att vakna jättetrött på fel sida. Jag svor lite och sen gick jag upp. När jag sen kom till jobbet upptäckte jag att jag förlorat mitt passerkort.. Det suger. Jag har jobbat en vecka, och redan tappat bort ett passerkort. dödspinsamt faktiskt.
Sen jobbade jag, och det var segt och ganska tråkigt. Jag sjöng lite opera i trappuppgångarna, för det ekade så fint. Jag sjunger inte alls bra, om ni inte visste det. Men det var lite kul. Nåt ska man ju hitta på. Jag hittade ett hakkors på en hiss, det var också lite roligt. Plus det var vårigt och fint ute. Lite bra var det idag ändå.
Efter jobbet åkte jag hem för att se om passerkortet var där. Det var det inte. Då åkte jag till alla ställen jag var på igår, för att se om det var där. Det var det inte. Då blev jag sur (fast det var jag redan lite förstås), och drack öl istället. Det var trevligt.
Jag hade tänkt gå och hälsa på min syster idag, inte flänga runt på massa ställen och leta efter ett kort som jag tappat bort. Jag hade sett fram emot hela veckan att åka dit. Fuck ass. Men jag får träffa henne lite imorgon i alla fall eftersom jag ska passa hennes lilla hund. dvs jag ska ta det lugnt och inte tappa bort något.

2 kommentarer:

  1. skoj att se dig igen, i synnerhet rökandes utanför fysiken:)

    SvaraRadera
  2. jag tyckte också detvar synd att du inte kom och hälsade på, men jag vet ju dåliga dagar kan vara så det hade nog inte varit nån bra idé. Vaknade faktiskt själv på fel sida idag, vi kanske påverkas av samma saker. Lufttryck och sådär. Men det gick över.

    SvaraRadera