söndag 20 april 2008

conan barbaren

hej
det har varit så soligt och fint
jag har inte så mycket att berätta. en fin helg. after work i fredags med jobbet, fint att träffa dom lite mer än bara just på jobbet. dom är trevliga. Sen råkade jag bli för full. men ändå.
Lördagen hade strålande väder och jag var härligt bakfull. Det gick över när jag kom upp på ramberget för grillning. riktigt fint. Min kära bror hade ordnat allt, och jag och min kusin åt kött som conan barbaren. dvs med händerna. Min syster kom förbi en sväng också, hon har en rolig hund.
sen var det kattfest. två katter som fyllde år och då hade dom fest. jag festade bra, tog det lite lugnare med ölen än kvällen innan, och det var skönt. Jag hade dödskul, fuldansade tillslut, träffade många roliga människor och en bror (inte min dock). Härlig fest.
Söndagen inleddes med brunch. Det var väldigt gott, amerikanska pannkakor och allt. solen sken, någon konstig gubbe skrek mycket så två väktarbilar, tre polisbilar och en polisbuss fick komma och ta hand om honom. Sen hängde jag runt med några, matade änder och duvor och diskuterade sociala spel inom fågelgruppen. vi kom fram till att fåglar är dumma.
min pappa kom hit sen och vi planerade en resa vi ska göra i augusti. Kollade på stora kartor och bokade tåg. Det blir bra.
Nu är jag trött. Ska sova jättegott inatt har jag planerat, och sen är det ny vecka. Nästa vecka ska också bli solig sägs det. jag gillar sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar