söndag 27 april 2008

jag hatar folk

alltså läs här (det är en blogg som jag hittade idag)

seriöst. jag hatar hon som skriver den bloggen. jag orkar knappt ens berätta vad jag stör mig så mycket på, men som ett exempel, hon tycker att man inte behöver fler kuratorer på skolorna, för hon hade läst att mathilda, 15, hade sagt till aftonbladet att hon ändå mest pratade med sina kompisar när hon mådde dåligt. Och då drar bloggaren slutsatsen att ungdomar är otacksamma, och man behöver inte alls fler kuratorer eller skolsköterskor.
Härligt med folk som har hela sin världsbild från kvällspressen.

Bluäh.

okejdå, hata är ett för starkt ord. föraktar?
men ja, det är ju hennes blogg och hon får ju skriva vad hon vill, osv, osv, jag är så politiskt korrekt. jag hatar henne. jag hatar folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar