måndag 3 november 2008

våld, blod och lite naket

Jag var hos en kompis ikväll och såg på film, eastern promises. Den var bra, våldsamma maffiafilmer kan aldrig gå fel. Det var mycket våld och blod, tatueringar, manliga män och så lite naket. Viggo Mortensen spelar en kraftigt tatuerad rysk gangster (jag är lite svag för kraftigt tatuerade ryska gangsters samt Viggo Mortensen) och i en scen slåss han mot två andra ryska gangsters. Naken. Både Mattias och jag svimmade.

För övrigt:
Imorgon ska jag på arbetsintervju, del två. (önska mig lycka till)
Min fru tog med mig på ölkonvent i fredags. Jag drack ljus lager.
Min syster tog med mig till operan, vi såg och lyssnade på mozarts requiem. Sjukt bra var det.
Ny vecka, nytt liv. Söndagsångest i största allmänhet (och i synnerhet)

kolla bloggen
http://snorkblog.blogspot.com/

1 kommentar: