torsdag 13 november 2008

jag skulle gilla att vara sur om jag bara var lite gladare


Ursäkta att jag inte uppdaterat PÅ LÄNGE! (internskämt, har med modebloggarna att göra)

Jag har ändrat design (igen). Vet inte om jag är jättenöjd men ändå.

Idag är jag deppig. Av olika anledningar. Jag är bitter också, tyvärr inte på ett sådär lustigt, ironiskt eller finurligt sätt, jag är just bara bitter. Bitter på lite av varje, men mest på SGS.

Jag jobbade i morse som handledare. Ole berättade historier om hur det var förr i världen, om en som tydligen varit hockeyproffs, om olika bus de gjorde förr. Jag svalde ner riktigt äckligt kaffe med mackor ("har du alltid mackor med dig??" -- "eh... ja...") och läste lite föreläsningsanteckningar från en föreläsning jag somnat på. Jag har ett ganska bra jobb. Igår fick jag förresten ett nytt, grattis till mig. Det där riktiga jobbet ni vet, på ericsson. Jag fick det! *ansträngt leende med alla tänderna*

3 kommentarer:

  1. tjusig design tycker jag. förresten är jag också bitter på riktigt. men det får man!

    SvaraRadera