söndag 9 november 2008

Keep your ambitions as high as you like


Det är löjligt enkelt att vara cool och intressant när man märker att den man pratar med är intresserad av en. Känns nästan som att man luras, jag är ju inte sådär cool.

Idag regnar det och är vanligt pissigt göteborgsväder. Det är skitkallt i min lägenhet, ibland måste jag resa mig upp och dansa omkring för att få upp värmen. Känns lite öststat.

Och så det här med att plugga utomlands, jag ville ju det väldigt gärna. Nu vet jag inte riktigt längre, ett år är så fasligt länge. Ett halvår kanske, i europa nånstans? Strunta i det helt, stanna i trygga, goa Göteborg? Jävlar, beslutsångest.

5 kommentarer:

  1. element för 300 spänn på ica maxi! klart värt det.

    värmer hela min lägenhet nu :)

    SvaraRadera
  2. Ett år går fort. Och gå på magkänslan.

    SvaraRadera
  3. living la vida öststat härborta med liksom:)

    SvaraRadera
  4. det är många studenter som kommer hit. var på bryggeri med en hel hop. så kom hit vettja!

    SvaraRadera