fredag 28 november 2008

fredagsfajitas

Så var det fredag igen och herregud vad veckan har gått fort. Tiden går rätt fort i allmänhet, nyss var det sommar och nu är det snart jul. Vad hände?
Det är läsvecka fem nu, det vill säga det är snart tentor. Det börjar dra ihop sig, det är nu vi förväntas ha lärt oss saker. Labbarna blir svårare, inlämningsuppgifterna tar längre tid. Om tre veckor är jag i taiwan.
Efter smärre mängder panik i början av veckan har det mesta ordnat sig rätt bra. Det ska bli skönt med helg, jag inleder med julkonsert i vasakyrkan. Kanske får jag lite julkänslor, såna som min syster har skrivit om i flera veckor. Jag har ju knappt fattat att det inte är sommar längre (men jag har i alla fall köpt en hyacint).
Rätt vad det är är det sommar igen. Idag har jag sökt 10 lägenheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar