torsdag 20 november 2008

Lista

Jag gillar listor, så här kommer en utan särskilt tema:

- Jag råkade vara engagerad, och som tack för mitt engagemang har jag nu fått fem invites till spotify. Så om någon vill ha spotify så säg till. Jag har redan lovat bort två invites.

- Jag har löneförhandlat för första gången i mitt liv. Lyckades höja utgångsbudet med ca 26%. Bra mig. (Visserligen började dom skamligt lågt, men ändå)

- Alltså, bajsbrunt, vilken färg är det? Bajs kan ju i vissa fall vara senapsgult, ibland grönt (om man får tro småbarnsföräldrar), alla olika nyanser av brunt, det kan vara svart om man tex äter järntabletter, rött om man ätit rödbetor. Så bajsbrunt, det är en myt.

- Jag räknar dagar (27 dagar kvar)

- Igår sålde jag tavlor. Det är coolt.

- Till helgen ska jag graderas, få gult corda i capoeiran. Levla, som Tomas uttryckte det.

- Jag gillar listor

- Jag bor tydligen i en storstad numera.

- Okej det här är sämsta blogginlälgget ever. Det gör inget.

4 kommentarer:

  1. Inte alls! Jag gillar listor. :)

    SvaraRadera
  2. listor är bland det bästa som finns. och awesome att du inte sålde dig för lågt där under löneförhandlingen.

    SvaraRadera
  3. listor är det bästa! Och jag vill gärna ha spotify!

    psuspuss

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera