torsdag 6 november 2008

modebloggar

oh my. nu har jag suttit och läst modebloggar en lång stund. Ni vet som blondinbella ungefär, det finns hur många som helst. Dom är verkligen hemska, jag är glad att jag inte är 17 längre. Jag förfasas över dagens ungdom, stackars dom. Jag säger då det. Eller som min fru uttryckte det på irc:
19:55 <@moln> det är som att dränka sig i en tunna full av bajs

För övrigt fick jag helt oväntat femma på fysiken. Tentan kändes ju bra, när allt kom omkring hade jag visst lärt mig ett och annat. Grattis till mig.

Och för er som blev nyfikna på ungdomsbloggarna: ERIK - grabben med stil, TOBIAS - Grymt Rolig Person, n' en skön lirare, och ja, det är bara att fortsätta, dom kommenterar friskt varandras bloggar. En varning bara, man kan må mycket psykiskt dåligt av för mycket läsande, jag vet av erfarenhet.

1 kommentar:

  1. Grattis till 5:an. Jag visste väl att du är grymmesmart och att det inte bara var i javaprogrammeringen. Nu får du ta och förklara lite schrödinger för mig snart då tycker jag.

    SvaraRadera