måndag 29 september 2008

krossa stoppa klister


hej jag har ingen tid över, så jag bloggar istället. idag har min svärmor (min frus mamma alltså) klippt mig, det blev superbra. Kunde ju inte bli annat, jag klipptes under guds ögon. I församlingshemmet i finska kyrkan alltså.
Sen hade jag föreläsning, sandra sa till mig: "du äter varje gång jag ser dig!". Föreläsaren blev irriterad för att vi inte kunde nånting.
Sen åkte jag hem, gjorde bort mig lite på vägen, och sen dess har jag pluggat. Jag ska vara handledare imorgon, så det är alltså sånt jag har pluggat. Det är ju bra om jag kan sakerna jag ska lära dom små ettorna. Snart ska jag sova men jag dricker kaffe ändå. Det är ju så gott. Nu ska jag läsa lite mer om styrenheten. ha en bra kväll, godmiddag.

"du vet väl att jag gillar dig?"

2 kommentarer: