torsdag 4 september 2008

hej cp


idag har jag pluggat hårt. Började åtta med fysikföreläsning, somnade inte. Satte mig i linsen för att plugga, somnade. Åkte hem, lagade mat, somnade. Drack kaffe, pluggade, pluggade, pluggade. Herregud.

Ikväll ska jag trena trena tills jag får hjärtattack, sen ska jag på pubrunda och dricka en öl. En. I onsdags började nämligen mitt nya liv, nu ska det bli ordning på saker. Äta frukost och inte dricka sån där alkohol mitt i veckan (som det så lätt blir när man är student och "planerar" sin tid själv).

Jag fick en ny filmide förresten. Jag skriver upp den på listan över konstiga ideer jag har, nu är det bara att göra något också. Jag skulle behöva vara ledig, ensam och pigg i kanske en vecka eller två. Då jävlar vad konst det skulle bli.

5 kommentarer:

  1. vilken fin bild!! oh så fin. fina färger och så. gillar

    SvaraRadera
  2. jamen herregud, är det du som målar? det är vansinnigt fint. i will now give you a song

    SvaraRadera
  3. eller hur vansinnigt fint, jag vill ha den

    /mst

    SvaraRadera
  4. :D Jag gillar att skriva kommentarer. Dessutom håller jag med övriga filurer. Jag gillar också. :D
    Jag blir sugen på att måla. Vad händer med vår pyssel/whatever kul/osv-kväll? Styra upp den ska vi göra.

    SvaraRadera