måndag 15 september 2008

dissad

jag var ju jätteglad förut
jag hade dragit med mig syster h, sandra och lola på hårmodelluttagning! Frisören kom och klämde på mitt hår, men hon suckade och sa att "det är ju extremt färgat". Sandra blev uttagen först av alla till nån skitstor visning, helena och lola blev uttagna sist av alla, den andra frisören blev alldeles frälst när hon till slut fick se deras hår. Hallå! Det var ju jag som dragit dit dom! Vad är tanken att man ska göra när man har skitful naturlig hårfärg? Och jag blev inte alls besviken över att inte bli uttagen. Bara jättemycket.
Efter det skulle jag till Sejdeln på frågesport, men nej då. Tydligen hade hon jag skulle gå med rest till stockholm och glömt nämna det för mig. Hej day of rejection. helvetes jävla skit, nu ska jag sura hela kvällen. Jag bloggar till och med om det.

2 kommentarer:

  1. jag borde ju följt med och blivit rejectad med dig. usch stackars liten, vilken usslig kväll. lunch imorgon? puss

    SvaraRadera
  2. borde också hänkat, mitt är nog lite värre än "extremt färgad". nåväl, ska till bödeln (frisören) på måndag. får se hur elakt utlåtandet blir...

    SvaraRadera