söndag 5 oktober 2008

telefonbilder I

jag trodde bluetooth hade lagt av på min data, men det var bara jag som var lite dålig. nu funkar det. Alltså här kommer lite bilder från min senaste telefon (del ett) (den har ganska bra kamera faktiskt, synd att allt annat är sämst)


det här är jonas. det är han jag fick telefonen av när jag tappat min vanliga i sjön. tack så mycket :)


ja vi åkte ner till malmö en sväng, där vi hälsade på henrik och hans familj och sen gick vi till den här bruden och drack sprit. det är maria <3


dagen efter gjorde vi våfflor. jonas var pigg och så.


på tåget hem övade jonas sig på att skriva kinesiska. jag har ingen aning om vad det står där.

jag har massa fler bilder, men tänkte att det blir lite väl långt att ta alla i samma inlägg. men alltså ja, det kommer fler. puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar