söndag 5 oktober 2008

telefonbilder II

okej, jag kan inte hålla mig. jag lägger upp nästa omgång bilder nu direkt
det är så roligt med bilder


vy från en säng


från en kväll på l'assasino. after work skulle jag gissa. Det är min syster på bilden.


jag vet inte, jag var full.


kylskåpspoesi


kristinas pennfack (tror jag). Vi satt i skolan och pluggade och så.


från min fysikbok. jag tyckte det var en mycket lustig uppgift, handlade om en man som vägde sin fisk i en hiss som åkte upp och ner.

2 kommentarer:

  1. det ÄR mitt pennfack. rosa. jag gillar tanten på spårvagnen, hon ser lite bitter ut. puss

    SvaraRadera
  2. jag tänkte väl att det var ditt. rosa liksom. typiskt dig. dessutom står det en cola light på bordet, den måste vara din.

    tanten på spårvagnen ser nästan militärisk ut :o jag förstår inte att jag vågade smygfota henne...

    SvaraRadera