onsdag 29 oktober 2008

en ganska bra dag


Idag fick jag ett ovanligt vackert vykort från min far. Det är en bild på 70-talets västra frölunda (ni vet jag bor där). Väldigt vackert.


Det har varit en ganska bra dag än så länge. Kom i tid till övningen i morse (!) men tyvärr hade handledaren försovit sig 40 min. Vi var ganska produktiva och duktiga, jag blev utsedd till projektledare och det är en gullig grupp. Sen hade jag föreläsning, det var lite roligt men ganska tråkigt, jag somnade på slutet.
Lagom till lunch hade vi planeringsmöte, för att planera handledning och sånt. Jag ska ju vara det. Handledare. Och jäääävlar vad rik jag kommer bli!
Sen träffade jag min fru lite, vi gjorde nya bokstaveringsalfabet med olika teman (kvinnligt, saker i hemmet och sjukdomstema). Skönt att vara lite produktiv såhär efter lunch.
Nu är jag hemma, har diskat och ätit nudlar, snart ska jag springa.

epidemi
lösaktighet
inkontinens
syfilis
aids
blind
epidemi
tennisarm

syfilis
vattenkoppor
epidemi
näsblod
syfilis
syfilis
oidipuskomplex
näsblod

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar