lördag 28 februari 2009

Träning och öl

Ja okej, lite vår är det ju.

Igår var jag på spinning. Jag ser mig själv som hyffsat vältränad, men ojojoj vad jobbigt det var. Det var ett specialpass för #slacker.se, han som kallas Milky var instruktör ("blod ska flyta! barn ska gråta! det är helt ok att svimma").
Nåja, för att inte bli alltför vältränade så gick vi ut och åt hamburgertallrik efteråt. Jag och min fru beställde vanlig hamburgare, dvs "cheese burgare UTAN ost. Alltså en vanlig hamburgare, utan ost. Utan ost!". Gissa om vi fick ost på?
Från början var jag tveksam till att följa med, sen tänkte jag att en öl kunde jag ju ta, sen blev det en till, sen träffade jag massa folk jag känner, mer öl och mer öl och hej och hå.

2 kommentarer:

  1. amaigod. det var verkligen jobbigt.

    SvaraRadera
  2. slackers.se hhe gött. själv fick jag träningsverk i rumpan utav att spela nnebandy med mamma o co. och jag tränar ändå typ 6/dag annars. illa illa. allt kan vara jobbigt. men öl är gott. själv drack jag rödvi med smak av choklad och chili, gott gott! puss syster-yster

    SvaraRadera