måndag 9 februari 2009

En extra helg

Eftersom jag var full/bakfull hela helgen tänkte jag att jag behövde en dag helg till, så jag skolkade från min enda föreläsning (studentliv är bra gött ibland). Istället har jag städat och diskat, gått ut med Vally, målat, gjort ett kort till min lillasyster, varit ute och sprungit och allt möjligt. Jag kan rekommendera att vara ledig och nykter! (att vara full på jobbet rekommenderar jag alltså inte) Skulle gärna vara ledig lite fler dagar, men jag tror bestämt jag måste jobba imorgon.
Jag skulle gärna vilja visa kortet jag gjorde förut, men då blir det ju tråkigt för min syster som ska få det. Det blev ganska konstigt i alla fall.
Idag fick jag ett kort på posten som det stod "papper eller skräp?" på.

Och NU fick jag reda på att en kompis har dött. Hur meningslöst allt plötsligt känns. Vi borde ta hand om varandra bättre. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar