torsdag 5 februari 2009

och jag är inte bitter

Håll utkik!

Skolan tar alldeles för mycket tid. Idag åkte jag hem halv tio (för att bara sätta mig hemma och fixa en inlämningsuppgift som skulle in ikväll, jag lämnade in sju minuter innan deadline) och igår åkte jag från skolan åtta. Som vanligt när jag har mycket att göra har jag många många ideer. Jag vill måla och bygga och så.

På lunchen idag träffade jag Josefin, en klasskompis från högstadiet, det var utomordentligt trevligt. Vi åt soppa på kårrestaurangen, soppan var sådär men brödet var som vanligt jättegott. Vi skvallrade också om Veddige, Varberg, vem som hade fått barn, vem som var gift och var folk befann sig. Det är konstigt hur många människor man känner (till) egentligen.

Jonas har lovat mig en kraschkurs i reglerteknik, kanske kan jag bidra med något mer till kandidatarbetet än "teambuilding". Fast det är ju viktigt också. Med teambuilding menar jag att vi ska dricka öl ihop. Fast det är inte riktigt sant va, att jag inte tillför något. Jag kan minsann programmera. och det.

Nu ska jag sova gott ända till morgonen då jag ska gå upp alldeles för tidigt för att plugga. Häligt. (och jag är inte bitter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar