lördag 14 februari 2009

Bögfest

Alla hjärtans dag

Kärlek till alla! <3

Jag gjorde ett alla hjärtans dag-kort till min fru, men jag var mycket hemlig av mig och skrev inte att det var från mig. Jag förvanskade till och med min handstil på kuertet, allt för att kristina inte skulle lista ut vem det var från. Kortet var jättefint, det var en basketspelare som sa "tjena snygging!" och så ett hjärta på det.
Kristina hade förstått direkt att det var från mig. Typiskt.

Jag åkte till mamma igår, det var trevligt. Vi såg på "the Aviator" och det tog ganska lång tid för oss att lista ut vad filmen egentligen handlade om (men som titeln antyder handlar den om the aviator, flygaren). Mamma imponerade för övrigt med sin nya stereoanläggning som hon installerat i huset.

Ikväll är det tydligen någon sorts bögfest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar