tisdag 17 februari 2009

hittepå

I söndags var jag och Jonas och skrotade runt på ikea. Jag köpte som vanligt inget särskilt och det kostade som vanligt ca 500kr. Jag blev glad när jag såg två tavlor med motiv av Gustav Klimt. I wants! Jag vill även ha ett litet hus eller åtminstone en större lägenhet.

På baletten idag insåg jag att jag inte alls är graciös. Jag har intalat mig det ett tag nu, att jag är någorlunda gracil. Vi skulle upp på tå och efter en blick i spegeln föll alla mina illusioner. Att det ska vara så svårt...

Annars är det väl inte så mycket... Kallt som satan och Helena har äntligen kommit hem och hon uppskattade visst att jag lämnat choklad i konstiga former i hennes kyl (en elefant som inte alls behövde fyra ben, en krokodil och två och en halv fiol).
Jag funderar på att börja hittepå-blogga.

2 kommentarer:

  1. vi har ju gått igenom alla positionerna (du vet hos helena i samband med chokladfixandet)! och alla vet ju att det är bättre att stå med fötterna rakt ut vid sidorna än att stå på tårna.

    SvaraRadera
  2. klart att jag uppskattade chokladen!! och allt det andra också! pussar till dig! Skall vi ses i helgen?

    SvaraRadera