måndag 23 mars 2009

Trenchcoat

så var det måndag igen. Vi överlevde helgen! Trots att jag var i princip helt pank lyckades jag festa till klockan sex både fredag och lördag. Jag har ätit minipannkakstårta som var så underbart god så jag nästan svimmade. Jag har dansat jive med Patrik. Han varnade innan om att han var omusikalisk, hade ingen taktkänsla och att han var stel som ett kylskåp, men det gick hur bra som helst.
Jag satt igår i skolan och beklagade mig, trött och bakfull, över hur hungrig jag var och att jag inte hade mer än 16kr. En minut senare ringer mamma och berättar att hon är i stan, och undrar om jag vill följa med och äta söndagsmiddag och dom bjuder. Vi åt plankstek på ett ställe och det var väldigt gott. Trevligt att träffa dom, man kan behöva lite mamma-pepp ibland.
Det verkar vara vår ute. Jag satt på balkongen och fikade med solen i ögonen. Det verkar som att vi överlevde vintern, i år igen.
Jag har en trenchcoat! Jag ser ut som en snygg person i den. Awesome.

2 kommentarer:

  1. du är ju alltid jättesnygg! men man kan verkligen inte misslyckas med en trenchcoat.

    SvaraRadera
  2. jag vet vad en trenchcoat är...hhe skönt att inte alltid behöva ragga för att få ngn att bjuda på "en" drink ;P omg, du är galen

    SvaraRadera