måndag 16 mars 2009

Min dag


Idag har jag sett hela säsong 8 av scrubs. Jag har druckit kaffe med Josse (en kopp för 27kr, fri påtår, väldigt mycket påtår för att göra kaffet värt 27kr). Jag och Josse har försökt förstå oss på deklarationen för ideella föreningar och pratat om hur besvikna vi är för att livet inte slutar vara så komplicerat som det var på högstadiet (man blir sviken, byter kompisar, alla andra är så jävla normala, alla andra är knäppa i huvudet och man själv är den enda som är normal, man undrar vem man nu ska umgås med, man förstår sig inte på). Jag har skrivit en rätt så dålig rapport om Fujitsu. Jag har skrattat åt tanter som bråkar om vem som står först i kön. Jag har testat min vilopuls (48) med min nya pulsmätare. Jag har lagat mat. Jag har skrivit en annan ganska dålig text om Fujitsu.
Jag har saknat Vally som är hos pappa nu. Det är ensamt utan henne.

3 kommentarer:

  1. ofta, FIRST !@¤#

    SvaraRadera
  2. jag saknar oxå vally, wilma med. men jag gissar att vally inte saknar oss värst mkt, snyft.

    SvaraRadera
  3. Vally har det bra, jagar katten lite ibland, sen är hon nöjd om kattrackarn river ner något. Sen kan hon sova gott. Hon är så liten när hon sover, ungefär som en ring falukorv. Kanske drömmer hon om falukorv zzzCzzzzCzzzz (falukorvsdröm)

    SvaraRadera