lördag 14 mars 2009

blogg

Här sitter jag och bloggar fastän jag egentligen inte har sådär värst mycket inspiration, så förbered er på ett halvtråkigt inlägg.
Jag hade tenta i tisdags, den var svårare än jag hade trott men jag tror ändå det gick bra. Annars är det mest kandidatarbete som gäller just nu, vi satt och kodade i många timmar i slutet av veckan utan att få något att fungera. Så det går ju inte så himla bra med den saken.
På posten fick jag flera kilo kärlek och jag blev såklart löjligt glad. <3
En annan sak som gör mig glad är capoeiran. Varje träning gör mig glad nuförtiden. Så därför är det ju extra roligt denna helgen när vi har workshop och tränar som tokar (men mina fötter och knän blir lite ledsna av allt slit).
Ikväll ska jag se film och ta det lugnt. Jag ska sitta i min soffa och mysa och känna mig extra singel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar