måndag 25 augusti 2008

hela veckan

nu var det måndag igen. dags för min sista lediga vecka innan skolan börjar igen.

Och nu följer hela förra veckan:

Förra helgen var sjukt rolig, jag kom hem från resan, råkade bli full och somna i min frus säng. Dagen därpå hade min lillasyster fest och vi kom dit och festade så bra vi någonsin kunde. Vi smög på folk och så.
Söndag var det Axel Thai, som vilken söndag som helst. Vi gjorde säkert nåt annat också, men jag minns inte riktigt vad.
Måndag för en vecka sen kom och äntligen hade veterinären öppet, så jag gick dit. Sen träffade jag säkert folk och så, vi var på l'assasino och så.
I tisdags var det någon som hade sagt upp sig, och vi firade naturligtvis med champange. Synd att jag var för trött och ledsen för att orka fira ordentligt, men ändå. Det var här jag drack veckans enda glas vin (jag hade bestämt mig för att vara sjukt duktig och inte dricka något en vecka innan midnattsloppet som var i lördags, men en uppsägning kräver ju ett stort glas champange, det var bara att ställa upp).
Onsdag är det ingen som kan minnas, inte jag heller. antagligen slösurfade jag hela dagen, kollade på youtube och träffade någon sorts vänner på kvällen. men som sagt, jag är inte helt säker.
I torsdags hade vi dansmöte, och jag är sjukt peppad. Vi har alltså en dansgrupp på chalmers som vi startade för två år sen (det är så längesen nu ju!!). Sen har jag inte kunnat vara med förra året, jag var ju i Hjo och det. Men nu jälar! dans dans dans :D
Fridays I'm in love, jag hade alltså en date. men min top secret love och det gick bra och så, he he he.
Lördagen var ju midnattsloppet, jag åt pasta hela dagen. Sen på kvällen var det dags och jag var nervös. Jag fick skämmas lite över att jag satt mig i en så bra startgrupp, men det gjorde inte så värst mycket. Jag sprang snabbt för att vara jag. Iom resan har jag inte tränat helt optimalt inför loppet, men 52:48 slutade det på, jag är nöjd :D Av min frus vänner kom jag tvåa, också en bedrift. Men NÄSTA ÅR! då jääääälar vad jag ska springa snabbt. På det här loppet också.
Igår tänkte jag träffa min date igen, men han var för seg, så rätt var det var var jag ute i Lerum och hälsade på en kompis i hans hippiekollektiv. Det var fint, vi gjorde frukost och drack öl i skogen och så. Sen badade vi, och jag råkade av misstag bada min telefon med. Den har legat på tork sen igår och den startade faktiskt nu i morse, fast sen ångrade den sig och dog igen. Men kanske en dag jag kan använda den igen.

Så, det var hela veckan. Nån gång ska jag skriva ett mer intressant inlägg *lova*
men nu ska jag till malmö.

1 kommentar: