måndag 18 augusti 2008

sömnproblem



Alltså, jag vaknar. Tidigt. Även om jag somnar sent. Det är cp. I fredags sov jag två timmar, i lördags tre och en halv. I går var jag då knäpp, så jag tänkte att det är nog bäst att lägga sig tidigt. Så jag gick och lade mig tidigt och helvete vad bra det gick, tre och en halv timme senare vaknar jag och min hjärna vägrar somna om. Klockan är mitt i natten!! Sluta vara vaken, dumma hjärna. Det är inte ens morgon.

Helgen var fantastisk. Tack alla människor, ni är underbara. Jag är så glad för att jag har så himla bra människor omkring mig, som bryr sig och som är roliga och fina och härliga och jag tycker om er så mycket (jag blir lite sentimental av att vara sepe-trött, börjar nästan lipa när jag tänker på hur bra ni är och hur mycket jag gillar er). puss och godnatt, jag ska försöka sova igen.

1 kommentar:

  1. men du, vi tycker om dig mest. hoppas du sover nu och inte har gått upp än -_-

    SvaraRadera