onsdag 13 augusti 2008

Villach

mein güt nu är vi tillbaka i österrike, ska med ett autozug ikväll, kommer vakna i Hamburg.
Resans favoritland är Slovenien, för där har vi varit inte mindre än fyra (4) ganger! Österrike, slovenien, kroatien, slovenien, italien, slovenien, italien, slovenien, österrike. Härliga tider, vi har kört mycket. Pappa skriver resedagbok just nu, jag handlade pa HM förut. Tiden är snabb, snart är jag hemma igen... Men först lite tag och lite dannmark. Jag är lite brunare än förut, men inte speciellt mycket. Vi har haft tur med vädret och jag har hört att ni inte har haft det i götlaborg, vilket gladde mig MYCKET!!! ehm ehhhhm bilder kommer sen, fast batteriet i min kamera tog slut och jag har varit smart nog att inte ta med mig laddaren. Den sista bilden blev pa en kaffekopp. Nu ska vi äta würst eller nagot.

1 kommentar:

  1. heheheheh. jag vill också åka dit. tack. och ha en bra dag

    SvaraRadera