fredag 1 augusti 2008

resa


om ungefär en halvtimme ska jag åka. först blir det upp till umeå, där min kusin mia ska gifta sig med sin nicklas. Det ska bli kul, bröllop brukar vara festliga.
< modeblogg> Jag kommer bryta etiketten och ha SVART på mig. En sjukt snygg klänning som jag köpte till ett annat bröllop. Och ja, man får ju egentligen inte ha samma klänning två gånger heller. men det gör inget, jag är anarkist och gör som jag vill. < /modeblogg>

Sen ska vi hem, kommer till Göteborg med tåg klockan 03:00 natten till måndag. En annan som kommer till gbg på måndag är jonas ådahl <3<3<3. Han har varit i taiwan hur länge som helst, och jag har saknat honom. Det som är tråkigt är ju att han ska tillbaka igen ganska snart, tråkigt för oss men roligt för honom. Han har dessutom flickvän där.
I vilket fall ska jag träffa honom på måndag. Sen på kvällen går det en färja till kiel som jag och pappa ska med. Och vi ska söderut! Till kroatien till slut, på motorcykel och tåg. Det blir fint.
hejdå så länge, det kommer nog bli tunt med inlägg nu.

(och apropå bilden, jag bildgooglade "umeå")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar