torsdag 27 december 2007

vitpeppar


kuken alltså. oj. vilka ord jag kan.
iaf
jag skulle jobba idag, gick upp snortidigt och bredde mackor. gick till jobbet och började sortera diverse brev. Ja, och hela morgonen mådde jag mer och mer illa. Tillslut var jag rädd att kräkas rakt över massa post, och fick gå hem. Jag hade sett fram emot att jobba! Inte bara för att få lite mer pengar, jag har oftast väldigt trevligt på jobbet. Nu var det dessutom så längesen.

Ja och inte bara det då. Jag gick "hem", men just nu lånar jag en lägenhet full av minnen, där jag sitter ensam och tänker på en tid som inte kommer tillbaka. Jag har ingen dator att fördriva tiden med, men köpte en bok på ica (som tyvärr då inte var så bra). Försöker sova bort tiden, och tillslut gick jag upp och mådde mycket bättre. Ut, ut, UT. Så här sitter jag, i en skola som inte är min längre (men jag kommer ju tillbaka, har fortfarande kvar passerkortet och allt). Sitter i en datasal med en indier (?). Jag kan se vad han surfar på (dustin home).


Det värsta då är ju att jag ska till san fransisco på söndag. segt att åka med magsjuka, i morse började jag nästan gråta. Jag såg för mig hur jag var tvungen att ställa in hela resan :( Jobbigt att gå till en tom lägenhet, där jag bara påmindes om all tröst jag inte längre kan få. Det var riktigt tungt där ett tag. men ja, mår ju mycket bättre nu, har inte spytt en enda gång, så jag hoppas på det bästa. äter vitpeppar igen, som sägs vara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar