tisdag 25 december 2007

god jul!

jahaaaa, så var julen nästan över. lång jul i år, med mamma och med pappa. träffa lite släkt och göra saker som vi inte brukar (jultraditionerna var omöjliga att följa när inte längre familjen såg ut som den gjorde när vi var små).
Den 22a började julen, med mamma som hade en väldigt fin gran. fulsnygg liksom (med betoning på ful, sorry mamma). när vi klädde den, gjorde vi det för att framhäva de intressanta formerna.
I år firades jul den 24e långt ut i skogen, utan ens täckning på mobilen, med cigarr och rom, pappa, några kusiner och syskon.
Det var trevligt, men funderar nästa år på att ha ett jättejulkalas, bjuda alla jag känner att fira jul tillsammans.. Vill du komma?

Sitter nu hos min syser och vi ska gå ut sen. I göteborg. Jag orkar inte med Varberg, där jag borde gå ut (ännu en tradition att inte ha). Varberg är en skitstad, och jag gillar inte hurdan jag blir när jag är där. Som att resa tillbaka i tiden, till att bli en person jag verkligen inte längre vill vara.
Wohoo, fest. nu ska jag vara social. god jul, puss på er.

3 kommentarer:

  1. Huvudet på spiken angående varberg, fyfan vad jag var sugen på att hänga på kellys med er när hörde att ni var där.

    SvaraRadera
  2. får en mamma komma på ditt jättejulkalas?

    SvaraRadera
  3. morsan: klart du får!
    ginzor: snart ska vi hänga varje dag i san fransisco :)

    SvaraRadera