måndag 17 december 2007

fantasy


jag vet inte varför, men jag hatar fantasybilder. när jag ser en fantastiskt vacker drake, en vän prinsessa eller en smidig alv så får jag lust att kräkas. Vad är det? Kanske är jag avundsjuk? Det är väl inte bara så att jag är väldigt ointresserad, för isf skulle jag inte bry mig. något är det. jag har iaf väldigt svårt för fantasy. Det känns väldigt töntigt. Så töntigt så jag ens inte lägger ut en bild för att illustrera. jag hatar fantasy.
(bilden har inget med texten att göra. det är min syster som pratar i telefon med mig. kanske)

2 kommentarer:

  1. Neeej, du får inte ogilla häftiga drakar juh! Dom är ju coola. Och kan spruta eld! och flyga! totalt asballa altså!

    Fast alver måste vara det töntigaste sagodjur som nånsin påhittats!

    SvaraRadera
  2. är alver ett djur?
    legolas är ju människa ju, och så har han pilbåge och är så lätt att han kan gå på snön. fattah! PÅ snön! och så rimmar han på dass. och kass.

    SvaraRadera