lördag 29 december 2007

planer

imorgon åker jag. det ska bli kul, och liiite nervös är jag. Fast mest för att det är tråkigt att flyga långt själv, kommer vara bra sällskapssjuk när jag kommer fram. eller så kanske jag hamnar jämte nån som tjötar hela resan. då är jag nog mest sur när jag kommer fram. Som tur är kommer det inte hända. Jag har jättebra hörlurar som tar bort brus, det är bra att ha om jag skulle hamna vid en tjötröv. dessutom har jag öronproppar. jag har tänkt på allt.
nu borde jag gå och packa. vad ska lämnas hos mamma och vad ska med i resväskan? jag gör det sen...

idag var vi hos mormor med lite såndär släkt. Jag har några små kusiner, en var alldeles ny. Han var liten och skrynklig, tyst och snäll. En annan kusin är ganska stor och hade en egen liten unge, ojoj. Vi åt massa mat, och jag o några ungar ritade lite (jag börjar kunna hantera barn, dom var riktigt söta ju). sen gjorde vi nåt annat sen åkte vi hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar