lördag 8 december 2007

en fredag

Ja, alltså. Min kära pojkvän sa till mig att en rolig sak man kunde göra vore att ta en bild varje timma under en dag. Det lät väldigt roligt, och eftersom jag vet att ni är otroligt intresserade av mitt liv så bestämde jag mig för att göra det (undrar just om han gör det också)
Så varsågoda, en dag ur mitt liv:

8.30 - good morning sunshine!
9.30 - makeover på mitt självporträtt, bakgrunden gick från ljust turkos och grå till mörklila. det blev snyggt iaf :) sen att jag "förstörde" alla timmar jag gjort hittills gjorde inte så mycket. Liksom jag har ju ändå lärt mig massa, och eftersom jag ändå inte var nöjd så var det dags att gå vidare. många lager färg på den däringa målningen nu :)
10.30 - vi hängde upp självporträtten, så alla skulle få se allas. lite pinsamt då, eftersom jag nyss börjat om, men skitsamma.
11.30 - måla måla måla
12.30 - lunch. här ser vi milla äta nudlar med stort engagemang

13.30 - Jag handlade saker över internet

14.30 - fika. vi hade avslutning på en kurs och hade julfika med läraren. några hade bakat pepparkakor också, det var väldans gott :D


15.30 - oj vad jag målar. råkade måla lite på mig själv också, fint va?
16.30 - nej nu är det verkligen dags att gå hem. slutade egentligen 15, så nu är det dags att tvätta penslarna
17.30- handlat på ica, på väg hem. det är mörkt, och så regnar det. väldigt 90-tal

18.30-19.30 kvällen var lite sämre. glömde ta kort och så. iaf pratade jag i telefon under denna tiden, och sen lagade jag mat.

sen var jag för trött för att orka gå till en kompis, istället blev det data och tv
ännu mer tv
sist gick jag och lade mig och fick se höra hur min bok ropade på mig. fick ju ha förbarmande över den stackars boken, så jag läste några timmar (även om jag tänkt sova).

2 kommentarer:

  1. Det e mörkt och så regnar det. Väldigt nittital.
    Klockrent :D

    SvaraRadera
  2. superkul att folja en dag... kanonbra idé.

    SvaraRadera