torsdag 1 november 2007

projekt

jag håller på med ett hemligt konstprojekt nu. bilder kommer sen för jag är så dålig på att hålla saker hemliga, vill så gärna berätta.. dessutom råkade jag berätta för massa folk på fyllan i fredags...

jag vill resa till nånstans där det är lite sol på jullovet.. planerna var förut marocko, men jag vet inte riktigt hur det blir med det nu, läget är ytterst osäkert. kanske tar jag alla mina stålars och åker till usa. eller kanske taiwan (är det ens varmt där?)
jag gillar uttrycket flyga flygplan.

för övrigt, höstlov är nice. jag har hängt i stan och gjort lite av varje, jobbat tex. det var ganska trevligt, fastän jag jobbade på ett annat ställe och började tio över sex på morgonen. Det är trevligt att träffa mina kobompisar lite mer. dessutom gillar jag att glida runt och se på när alla andra måste jobba.
igår drack jag öl. och dagen innan det. och idag ska jag. kanske imorgon också. öl <3

2 kommentarer:

  1. taiwan e asvarmt o jättefräckt! hit borde du komma lätt (kanske inte shortsväder varje dag bortåt nyår men ändå lixom!)

    jag drack också öl igår.. öl <3 öl idag också sen

    SvaraRadera