torsdag 15 november 2007

ellen trotzig

Som en uppgift i färgläran skulle vi ta en målning och förstora en liten del av den. Jag valde en bild av Ellen Trotzig:
och såhär blev min förstoring:
wiee! jag är nöjd iaf :) lite fel vinkel på huvudet, men den är snygg ändå. jag kanske inte är lika nöjd imoron, men det gör inget.
har dessutom fortsatt lite på min stora bild :) (den nya föletongen, blev visst inte så mycket mer av den andra) I natt drömde jag om denna bilden, om olika saker jag kan göra med den och så.. oj vad engagerad jag är va
så kan det gå.

4 kommentarer:

  1. Riktigt bra! Mycket liv i färgpåläggningen och fin ljushantering.

    SvaraRadera
  2. den feta målningen ser lite ut som en sedel tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. där är ju jag. känner mig smickrad. och tack för att du tänker på mig. puss till dig också!

    SvaraRadera