tisdag 13 november 2007

kära dagbok

Idag har jag ritat av min syster (från ett foto). Jag fuskade lite och använde en overheadprojektor, för allt blir så snett annars. men jag gjorde bara konturerna! (obs! tyck att jag är duktig ändå)
Det är faktiskt en stor bild, nästan naturlig storlek.. men inte riktigt :/ det var meningen, men blev lite mindre. Jag är inte färdig riktigt, men har fastnat lite, så vi får se vad som händer. Har iaf satt upp ett jättestort papper, det skulle få plats minst fyra helenor tror jag.
Jag tänker mycket på dig nuförtiden, pussar till syster dyster!

Idag har det snöat lite till. Det är fint. Snöfall är (kanske) det mest romantiska jag vet (saknar min nicklas).

Helgen var fin, vi hade inflyttningsfest och några kompisar från göteborg kom. och min andra syster kom ända från lund! åh så trevligt vi hade :) jag saknar er redan!

kärlek till alla! (jag är så givmild med min kärlek idag, passa på att ta mycket)

1 kommentar:

  1. fantastiskt fin teckning... Jag är otroligt imponerad.
    Jag undrar: kan man åka på skidresa till Hjo? Är det vanligt att man gör det?
    undrar mor

    SvaraRadera