söndag 4 november 2007

hoppa av


jag funderar på att sluta skolan. hoppa av, flytta hem till göteborg igen. Jag känner inte alls för att börja igen imorgon.
kanske är det bara det att jag i allmänhet inte är så särskilt pepp på livet just nu (varför kan det inte bara vara lätt?) kanske ordnar det sig, kanske känns det bättre när jag väl kommer till skolan imorgon. men kanske inte. jag längtar härifrån.
jag saknar mina kompisar (väldigt mycket). jag saknar göteborg, jag saknar allt folk jag träffar. jag saknar mina fritidsintressen.
det skulle vara lättare att låta bli att tänka för mycket, det skulle vara lättare att leva med mig själv, om jag hade ett liv (något annat).
jag skulle kunna jobba, jag skulle kunna plugga något. jag skulle t om kunna börja på chalmers igen. jag känner mig så fast här, så ensam.
en härlig helg med en gammal vän. men jag känner mig ändå ensam, vad har jag här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar