torsdag 10 juli 2008

lägesrapport



hejhej
nu är jag hos hedda och per. det är trevligt, vi pratar om flyktingläger, festivaler, tatueringar, politik och sånt.
annars jobbar jag. det är helt ok, men ganska tråkigt. idag ramlade jag med cykeln, det gjorde inte speciellt ont.
nu beställer jag internet hem till mig. mina grannar är sämst plus dom vill inte prata med mig (ingen öppnar när jag ringer på). egentligen skulle jag klara mig ganska bra utan internet, men det är mest för att man hamnar lite utanför. måste ju irca va.
annars är det väl inte så mycket. jag har några bilder jag har gjort, men dom är ju inte här. ni får se sen.
folk är konstiga eller så är jag dum. men det är väl så det brukar vara antar jag.
eeeh ehhh nu ska jag nog vara lite social

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar