måndag 28 juli 2008

23 juli

okej, inlägget ni alla har väntat på. Vad hände mig egentligen onsdagen den 23 juli? Jag tänkte ta en bild i timmen ungefär, men det gick inte så bra. När jag jobbade blev det lite sådär med den saken, när jag var ute och körde tog jag massa bilder för jag hade lite tråkigt och var ensam, och när jag var inne gjorde jag massa saker och pratade med folk, så då tog jag inga bilder alls.
Tiderna är lite konstiga, klockan på min kamera verkar vara sepe, så jag gissar lite ungefär på vad klockan kan ha varit när jag tog bilden.

06:30
jag äter frukost och så. passar på att fota min hund. hon är lite morgontrött, men dagen till ära har hon gått upp innan det är dags att gå ut och kissa.


7:30
jag väntar på vagnen. passar på att ta kort på några blommor som jag blir lite glad av att se.


7:35
det här ståtliga fordonet har äran att varje dag ta mig till jobbet.


7:50
dagens outfit I: nya jeans från bikbok, grå tshirt, svart hood. samma som igår.


7:50
dagens outfit II: alldeles för stora postenshorts, postentröja, postenskor. samma som igår.


8:45
vy från en postenmoppe


8:50
Här kör jag förbi två gånger varje dag. Det är oftast rött, he he he.


9:00
jag hittade en glad parkeringsautomat! :D

happy!


9:05
se vad många cyklar posten har


10:45
Nu har jag sorterat klart och gått ut på turen. åka hiss längst upp.


10:50
en fin hiss. fin men långsam.


10:50
en fin trappa. av sten. (och ja, jag hade tråkigt och tog många bilder på turen)


11:45
längst upp på min gata (olivedalsgatan). Alla uppgångar som solen lyser på delar jag. Men dom som ligger i skuggan då? dom delar jag också. Hela olivedalsgatan och lite till.


12:35
Så kallade fastighetsboxar. Efter detta glömde jag ta bilder på en stund, men i vilket fall for jag tillbaka till kontoret och åt lunch och gjorde lite av varje som jag skulle och sen åkte jag och handlade och sen åkte jag hem.


15:20
Hemma väntade t.ex. disk.


14:20
det låg någon och grusade i min säng


15:00
jag bakar bröd


17:00
Vally väntar på vagnen.




17:10
vi åkte till slottskogen, där vi träffade dessa stiliga pojkarna.


18:15
vi hittade massa myror som gick fram och tillbaka på en rad. En s.k. myrstig alltså.


20:15
sen gick vi hem till mig och sen åkte jag till träning. såhär ser det ut när vi tränar. ungefär.

trena trena


22:30
sen åkte jag hem. Visst har jag en fin entre?

jag får betala massa extra i hyra för den, så det är tur att den är såhär vacker i kvällsljus.


välkommen hem!


välkommen hem 2! Såhär fina blev bröden, och dom var jättejättegoda.

1 kommentar:

  1. åh det är så bra, jag gillar din dag. men tänk så roligt om man haft en modeblogg, och så hade man alltid visat samma outfit. varje dag. typ en postenoutfit. jag måste också göra en heldagsfotosession snart.

    SvaraRadera