måndag 25 februari 2008

pinsamma saker att göra

när jag bestämde mig för att hoppa av, hade jag så många ideer på tavlor jag ville göra innan jag slutade. Det var därför jag bestämde mig för att hoppa av först om ett tag. Men nu känns det som att jag bara går och väntar på att sluta, jag har ingen energi till att jobba. Men vi får se, modellmåleri nästa vecka, kan ju bli kul.

Helgen tänkte jag skulle bli lugn, men jag råkade bli skitfull i lördags. Träffade en kille som bor i Varberg, det var lite otippat.
Jag tror att jag gjorde bort mig massa, men jag försöker att inte tänka på det. Inget som inte gjorts förut. Bara full. Men ändå lite ångest. För att muntra upp mig själv har jag gjort en lista på saker som jag inte gjorde, saker som skulle vara pinsamma på riktigt:
- dansa naken på bardisken
- slåss
- vara elak mot folk
- somna på krogen
- bli utslängd
- spy på golvet
- spy på någon annan
hallå, jag kom inte på fler saker... förslag?

Annars var det skitkul. Jag kan bli übersocial ibland när jag är full. Det är trevligt, även om jag ju blir jävligt trög också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar