lördag 18 april 2009

jag bestämde mig för att hata en folkgrupp

Fan vad jag hatar handikappade nudistsamer!
Åka omkring på fjället i en rullstol med medar istället för hjul och peta på renar medan man fryser arslet av sig, vad fan är det för fel på dom?
Våra skattepengar, rakt ner i deras ficka! Dom tar våra jobb och snattar på ica. Vad jag har hört odlar dom vitlök i parketten (vart fan ska dom annars odla den, det är ju askallt där) och jobbar svart. Och trots att de sitter i rullstolar med medar istället för hjul (och ingenting annat än en fånig toppluva på huvudet) så stjäl dom cyklar. Dom kan inte ens ha dom till något, dom kan fan inte cykla! Dom gör det bara för att reta upp oss hederliga samhällsmedborgare.
Det är de handikappade nudistsamerna som la glas i kycklingen, jag svär!
Och vad gör handikappade samiska nudistchalmerister? Inte ett jävla dugg! Det är ett pack, hör ni det? Pack! Åk hem till ert eget land! Jag tänker då verkligen inte äta renkött från er, ni har säkert ollat varenda ren!

2 kommentarer: