söndag 18 maj 2008

löööööda

hej och hå. härligt med helg, jag gillar det.
Hade en bra lördag också. Shoppade lite (nya skor som jag kanske ska lämna tillbaka för klacken är oändligt hög så jag vet inte om jag kan känna mig bekväm i dom). Efter det hängde jag i stan lite med markus, jonas och folköl, och sen stack vi till slottskogen där det var massa folk som sprang. Min pappa hade sprungit tex, han var trött, lite full och lycklig (verkade det som då va). Träffade även jonas föräldrar, det var längesen. Jag saknar dom lite, jonas familj är himla mysig.
Efter det gick vi hem till mig och förfestade lite, innan vi drog till kontiki. Där var det trevligt, vi drack öl och så. Mycket folk som kom dit, ida fyllde år och allting. johan hade uppmärksammat att jag behöver kramas mer, så jag fick massa kramar <3
vi hade efterfest här, och det blev rätt så suddigt framåt natten. jag undrar som vanligt om jag gjorde nåt pinsamt, men det kanske inte gör nåt ändå. Vi ritade ett klistermärke och drack whiskey och det. jonas sov på min soffa, fast han hade gått sen när jag vaknade.
jag har ett blåmärke på knät.

1 kommentar: