fredag 4 januari 2008

längtar fortfarande inte så mycket hem

vi är i san francisco. sitter på cafe och datar. jag ångrar mig lite för att jag inte tog med min egna data.

även fast det regnar och blåser så träden går sönder, ändå måste jag säga att jag inte längtar särskilt mycket hem. kanske vore en ide att stanna här 4 evah and evah. nää, kanske inte, men ändå.

jag skrev ganska nyss ett jättetråkigt inlägg på vår reseblogg (http://sanfrans.blogspot.com/) så detta inlägget måste bli mycket intressantare annars blir jag ledsen och känner mig otillräcklig. eller äh. skitsamma.

när de andra datar brukar jag rita (eller dricka kaffe). Det är kul, för det blir lite som en dagbok, vilka jag ser och så. Det är ju förstås nästan bara cafébesöken som blir förevigade, men ändå.


jag såg en äkta rothko igår. den var kanske tre meter hög och två meter bred, jag tittade på den en lång stund, men jag grät inte när jag såg den.

2 kommentarer:

  1. hejsan långtborting! Var snäll mot amrikanarna. Tänker på dig lite då och då. Puss

    SvaraRadera
  2. det ser ut some en röd fyrkant å en lite mindre blå fyrkant med brunt runt.

    SvaraRadera