lördag 31 januari 2009

to whom it may concern


ja angående den här hemliga kanalen campeche. Jag är kanske inte riktigt lika arg och ledsen idag som jag var igår, och jag förstår att ni vill vara någonstans där inte jag är. Det som kändes värst var just namnet, det kändes som att få en örfil. Kunde ni verkligen inte komma på ett eget namn?
I vilket fall. Sluta snacka skit. På ett eller annat sätt får jag ju reda på det, eller en del av det (och jag kan i mitt huvud lägga till mycket), så säg gärna direkt till mig vad ni tycker. Det var en viss person som sa att det var väldigt viktigt att kunna försvara sig, att kunna förklara sig. Han pratade om hur viktigt det var att ta upp konflikter direkt med den det gäller, att inte bara prata med alla andra om det. Jag håller med. Nu råkar ju just den här personen vara en av dom som snackar skit om mig, och en av dom som minst av alla tar upp saker med mig direkt, men ändå.

Ja, hej, jag är förvirrad och så. Jag hoppas ni ändå förstår vad jag menar.

2 kommentarer:

  1. Ville mest kunna prata med kpe och ginz i en kanal där sebbz inte var bannad.

    Per är inte där för övrigt, och jag har inte sett ditt namn nämnas en gång.

    /mst

    SvaraRadera
  2. Jag var med och skapade #campeche när sebbz var bannad i #iccarus. Den skapades således på samma grund som när markus inte ville att massa små datakillar skulle ta över gamla #iccarus.

    Varför ska allt vara så dramatiskt? Jag kan ju ge mitt ord på att det inte är någon sammansvärjning, det var bara logiskt i det givna tillfället att skapa en ny kanal.

    /Axel

    SvaraRadera