tisdag 13 januari 2009

Sista kvällen

fotspår

Jag sitter i soffan nu och det är sista kvällen och jag lyssnar på timbuktu och tänker på att det är sorgligt att jag ska åka hem imorgon. Det kommer dröja ända tills september innan jag kommer träffa xiaowei och jonas igen, och det är inte alls säkert på att jag någonsin kommer komma tillbaka till taiwan.

En del av mig vill åka hem, träffa alla andra vänner och familj, träffa vally, ha min egen lägenhet, ha det varmt inomhus etc. Men en annan del av mig vill stanna. vill vill vill.

Det finns fler bilder förresten, jag har bytt till picasa istället, det kändes mycket bättre än flickr.

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du tagit och lagt upp på Picasa, ser otroligt härligt ut. Ha en bra hemresa så får vi ses när du kommit hem och allt. Ha det! Mvh Linus

    SvaraRadera
  2. Lustigt jag lyssnade också på timbuktu när jag läste.
    Förstår nog hur du känner, jag kände så i kambodja, ville vara kvar och ändå vara här hos alla jag tycker om här. Men hem tycker jag är där man kommer till ro.
    Du är jättevälkommen tillbaka, men var du än slår dig ner går du inte säker jag kommer att hälsa på dig.
    Kramar
    pappa

    SvaraRadera