lördag 20 februari 2010

jag tror jag stannar kvar i sängen hela dagen

så var det helg. Det var en tung vecka, men nu är den äntligen över! Jag är extramatte åt helenas kalo i några dagar. Hon jobbar hårt med fresh fish, en modemässa. Jag skulle gått dit idag, men blev så att säga insnöad.
Hundarna gillar snön, hopp hopp hopp. Jag gillar snön i smyg, vitt är snyggare än grått liksom.

Idag har jag latat mig, sovit och sett på film. Jag åt en påse chips och två portioner veganpannacotta. De där magrutorna glömde jag bort att jag ville ha, men det är ju fortfarande långt till sommaren. Till filmen skedade vi alla tre, båda hundarna och jag. Det var mysigt, jag gillar att skeda.

Jag önskar att jag hade lite vin men jag har bara träningsvärk. Det är inte alls samma sak.

3 kommentarer:

  1. vilket fint inlägg :D
    jag har också hemmakväll. jag lyssnade på melodifestivalen på radio och nu läser jag bok i sängen. pappersväggar heter den. boken, inte sängen.

    SvaraRadera
  2. Om du hälsar på nån jävla gång så kan vi skeda :D

    SvaraRadera
  3. det blir det då rakt inte tal om, patricw.

    SvaraRadera