lördag 13 februari 2010

fysiken experience

Igår var jag och jobbade. Min nya teamleader sa: "ah, så du pluggar heltid vid sidan av". Ja, eller så jobbar jag vid sidan av...

Jag och min fru har ett projekt (har jag berättat om det redan?), vi ska testa alla pass på fysiken. Eller ja, nästan alla. Inte bollsporter. I torsdags var vi på järngympa instensiv. Åh, herregud, 90 minuter lidande. Om några dagar kommer jag nog ha glömt hur jobbigt det var och så kommer jag gå på det igen, för det var ju faktiskt kul och vi fick beröm av instruktören och det är ju bra träning. Vi kommer bli så jäkla fit. Vänta bara. Idag blir det något annat och imorgon tänkte vi låna ett barn och gå på familjegympa. Yeah!
Om ni vill följa vår framfart så har vi en wiki-sida.

4 kommentarer:

  1. "Vi kommer bli så jäkla fit." ?!!!!!?!?! Du menar: Vi kommer bli så jäkla fitta!

    SvaraRadera
  2. lovely! imponerad minsann. hur går dansandet förresten? och fick ni låna nåt barn?:)

    SvaraRadera
  3. det fanns ju en massa kul! jag har fatt för mig att allt pa gym är trakigt. men det verkade ju kanonkul, listan far 5 av 5 stjärnor!

    SvaraRadera